9.4 C
Sofia

Българска Национална Медия разследва: Боби Ваклинов и ТВ1 финансирани от Америка и Сорос

Публикувано на:

Българска Национална Медия отговоря

Това е отговор до чуждестранния агент Боби Ваклинов. На първо място ще отговорим на скандалните му обвинения и после ще покажем кой го финансира. Българска Национална Медия / БНМ Рисърч Груп няма нищо общо с политическа партия Възраждане, подобно твърдение е подсъдимо. БНМ Рисърч Груп публикува най-точните данни, в сравнение с други като “Алфа Рисърч”. Твърдение, че нашите данни са „фалшиви“ отново е подсъдимо. Именно нашите данни са извършени с най-голям професионализъм и достоверност, докато тези на агенции като “Алфа Рисърч” са фалшиви. Нека господина да си припомни че “Алфа Рисърч” си призна пред екипа на Българска Национална Медия, че чуждестранни интереси (Отворено общество на Сорос) им поръчват какво да публикуват. Това интервю може да се гледа в нашата фейсбук страница “Българска Национална Медия”. БНМ е единствената свободна, независима и обективна медия в България.

Боби Ваклинов съсипа кариерата си, изпълнявайки заповедите на шефовете си олигарси и чуждестранни интереси да атакува БНМ с подвеждащи твърдения, целящи да ни дискредитират. Това обаче ни накара да направим проверка на миналото му и лъжите, които казва за финансирането си във видеоклиповете.

Първо, той е спонсориран от американски (чуждестранни) интереси чрез работата си в „Господари на ефира“, но той не казва това, а се крие зад “TV1”, смятайки, че е по-безопасно, но екипът на БНМ може да се похвали с експерти от най-високо ниво и ни отне няколко часа, за да изровим всичко.

Второ, Tv1 е собственост на един от най-големите медийни олигарси в България – Румен Ковачев – име, от което трябва веднага да ви светва лампичка. В едно кратко интервю, което изровихме, те твърдят, че TV1 е най-добрата частна телевизия с най-доброто оборудване в България и че всичко в студиото им струва милиони. Как телевизионен канал с почти никакви зрители постига това?

Ами, просто е, това е често срещаната корупционна практика „аз не съм собственик на компанията“, както когато Бойко използва държавни средства за финансиране на различни проекти, но се случва така, че негов приятел или член на семейството притежава компанията. Тук случаят е същият, ТВ1 използва фондации трети лица, за да пере американски средства в своите джобове и да разпространява антибългарска пропаганда. Два фонда са използвани за това, по-специално престъпната организация OCCRP, която получава пари ДИРЕКТНО от американския държавен департамент, и други американски фондове за корумпиране на държави зад океана като България чрез финансиране на медии и други организации. Вторият фонд от трета страна, който финансира охолния начин на живот на Tv1, е FAF, който получава средства от най-голямата чуждестранна престъпна група в България – фондация “Америка за България”.

FAF не само получава пари от AFB, но и от „Отворено общество“ на Сорос, което означава, че Боби Ваклинов и TV1 също са дълбоко финансирани от Джордж Сорос. Именно заради това ние от БНМ вярваме, че Боби изрече лъжите за връзката на БНМ с Възраждане, които са вече на 2 месеца, въпреки че преди няколко седмици BNM направи интервю с Алфа Рисърч, в което самите те признаха, че Джордж Сорос им е поръчвал „изследвания“ и нямат конкретни доказателства за връзка между БНМ и Възраждане. Интервюто ни сигурно е притеснило дълбоко антибългарските организации, за да разпоредят на пощальончето си Боби да ни търси сметка.

Боби Ваклинов излъга всички – дори и народните представители за финансирането си. Съдът трябва да му потърси отговорност.

Подкрепете ни във телеграм

https://t.me/bnm_bg

Харесайте ни и във фейсбук

https://facebook.com/bgnational.media/

Вашето мнение?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ПОДОБНИ

НАЙ-НОВИ